کمیته Trieste Contemporanea خوشحال است که پانزدهمین دوره مسابقه بین المللی طراحی را با هدف به نمایش گذاشتن اصلی ترین پیشنهادات طراحی معاصر از کشورهای اروپای شرقی مرکزی اعلام می کند.

این مسابقه یک رویداد دوسالانه است که در سال 1995 توسط محقق ایتالیایی زیبایی شناسی و طراحی Gillo Dorfles تأسیس شد.

پانزدهمین دوره مسابقه هماهنگ با پروژه فرامرزی اتحادیه اروپا اسلوونی-ایتالیا برای نوا گوریکا و گوریزیا که در سال 2025 پایتخت فرهنگی اروپا (ECoC) تعیین شده است، اجرا می شود. در آماده سازی رویداد ECoC، سازماندهی ارگان های این دو شهرها (که یک منطقه شهری پیوسته در مرز را تشکیل می دهند) اعلام می کنند که “تعهد یکسانی دارند: پایتخت فرهنگی بدون مرز اروپا”.

بنابراین، رقابت ابتکاری است به سمت «GO! 2025 – رویداد نوا گوریکا و گوریزیا پایتخت فرهنگی اروپا 2025» و توسط کمیته Trieste Contemporanea با حمایت Regione Autonoma Friuli Venezia Giulia تهیه شده است.

این نسخه از مسابقه به دنبال یک آیتم بالقوه نمادین از مبلمان خیابانی است که می‌تواند معانی نمادین مرتبط با موقعیت تاریخی نوا گوریکا/گوریتسیا و اشتراک ارزش‌های فرهنگی را نشان دهد.

شرکت کننده باید یک نصب صندلی (به عنوان مثال یک نیمکت) با مفهوم و احساسات فوق و البته برای استراحت، تماشای پانوراما و معاشرت طراحی کند. هدف مطالعه احتمالاً می تواند هم در شهر نوا گوریکا و هم در شهر گوریزیا قرار گیرد (حداقل دو مکان در دو شهر باید در پروژه پیش بینی شود) و تجسم اتحاد ایده آل دو شهر در طول GO! رویداد 2025، و همچنین شهادت آینده در مورد این ECoC 2025 و ارزش های آن.

شرکت در مسابقه رایگان است. محدودیت سنی وجود ندارد.

افراد و گروه ها می توانند در مسابقه شرکت کنند. این مسابقه برای طراحان متولد کشورهای عضو CEI (آلبانی، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، مجارستان، ایتالیا، مولداوی، مونته نگرو، مقدونیه شمالی، لهستان، رومانی، اسلواکی، صربستان، اسلوونی و اوکراین) آزاد است. /p>

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها