دوسالانه معماری تالین میزبان یک مسابقه نصب دو مرحله‌ای برای یک فضای استراحت شهری در تالین است که پناهگاهی از آب و هوا و یک منطقه انتظار برای اتوبوس، قطار، تراموا ارائه می‌دهد.

مسابقه به سمت استعدادهای نوظهور معماری است و برای همه معماران فارغ التحصیل یا تیم های متشکل از حداقل یک معمار آزاد است.

در مرحله اول، هیئت داوران 10 نفر دوم را انتخاب می کند و بازخورد ارائه می کند تا مفهوم را با دقت بیشتری در سایت به عنوان یک پروژه معماری برای یک غرفه عمومی در قلب تالین قرار دهد. هر تیم نایب قهرمان 500 یورو پس از ارسال مراحل تحویلی مرحله دوم دریافت می کند. پیشنهاد برنده جایزه 3000 یورو برای هزینه نویسنده دریافت خواهد کرد. بودجه نصب در حال حاضر 12000 یورو است.

همه آثار موفق به عنوان یک نمایشگاه برنامه نصب جداگانه در امتداد نمایشگاه سرپرستی TAB در موزه معماری استونی در تالین ارائه خواهند شد.

محل مسابقه در میدان جدید Balti Jaam یا ایستگاه بالتیک تالین است. این ایستگاه اصلی راه‌آهن در تالین، استونی و همچنین یک مرکز حمل‌ونقل عمومی برای اتوبوس‌های درون شهری، تراموا و اتوبوس‌های واگن برقی و همچنین مقصدی برای اتوبوس‌های منطقه‌ای است. بالتی جام در لبه کمربند استحکامات تالین هنوز دست نخورده قرار دارد که شهر قدیمی تالین قرون وسطایی حفاظت شده یونسکو را احاطه کرده است.

دوسالانه معماری تالین از زمان آغاز به کار خود در سال 2011 ایده های معاصر را به گفتمان معماری آورده است. با مسابقه نصب 2 مرحله ای امسال، آنها می خواهند این مسیر را ادامه دهند، ابتدا با تدوین یک پایان نامه بلندپروازانه در قالب یک پیشنهاد مفهومی. و ثانیاً ساخت یک قطعه طراحی در مقیاس واقعی از آن. پس از دوسالانه، این پروژه برای یک پروژه طراحی عمومی در مقیاس کامل توسط دولت شهر تالین در نظر گرفته خواهد شد.

لطفاً برای جزئیات بیشتر از وب سایت رسمی بازدید کنید.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها