Creatives For Future از شما دعوت می کند تا در اولین نسخه مسابقه پوستر بین المللی خود درباره تغییرات آب و هوایی ناشی از انسان شرکت کنید. هدف این است که افزایش آگاهی و کاهش ردپای کربن (و همچنین اثر دست ما) انجام شود.

شعار “سبز برای خوب” فقط رنگ ها را مشخص می کند. ایده های جدید را کشف کنید! این به شما بستگی دارد: شعارهای خود را ارائه دهید، اجازه دهید تصویر در مرکز قرار گیرد، اجازه دهید یک عکس بیش از 1000 کلمه را بیان کند. تنها محدودیت‌هایی که برای خلاقیت شما وجود دارد، محدودیت‌هایی است که توسط فرآیند چاپ ریسوگرافی تعیین شده است.

۵۰ پوستر برنده چاپ و در یک پوستر غول پیکر جمع می‌شوند و در چندین مکان در سراسر آلمان به نمایش گذاشته می‌شوند.

Posters For Future به عنوان یک رویداد سالانه تاسیس شده است. هر سال به شرکت کنندگان دو رنگ اختصاص داده می شود. یک رنگ نشان دهنده شعار سال است که به رنگ های کاغذی و مشکی می پیوندد. در سال 2024، آن رنگ سبز است.

در صورت تمایل می‌توانید از شعار امسال «سبز برای خوب» به عنوان شعار استفاده کنید، اما از آنجایی که Creatives For Future مشتاقانه منتظر دریافت پوسترهای متنوعی هستند، شما در طراحی و جمله بندی خود آزاد هستید – تا زمانی که الزامات رنگ را دنبال کنید و مطمئن شوید که پوستر شما درباره تغییرات آب و هوایی است.

برخی موضوعات برای الهام بخشیدن به شما:

  • حفاظت از آب و هوا
  • جنگل زدایی
  • انقراض گیاهان
  • انرژی سبز
  • اقلیم و عدالت اجتماعی
  • سبزسازی شهری

حداقل سن برای شرکت در مسابقه 16 سال است.

برای اطمینان از شرایط مساوی برای همه، هر شرکت کننده می تواند حداکثر دو پوستر را وارد کند. شما می توانید در گروه های حداکثر سه نفر کار کنید.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مراجعه کنید.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها