شورای اکسترودرهای آلومینیوم (AEC) و بنیاد ET میزبان مسابقه طراحی اکستروژن آلومینیوم در سال 2024 هستند و از سراسر جهان دعوت به مشارکت می کنند.

چالش این است که طراحی یک محصول یا سیستم دارای اکستروژن آلومینیوم باشد. طرح باید اصلی باشد و حداقل از یک جزء آلومینیومی اکسترود شده استفاده کند.

مجموعاً 15500 دلار جوایز بورس تحصیلی برای طرح‌های برتر از دانشجویان و 10,000 دلار جوایز نقدی برای بهترین طرح‌های حرفه‌ای – به‌علاوه جایزه بزرگ 3500 دلاری< /strong> در همه دسته‌ها و کلاس‌ها اعطا می‌شود – در دسترس هستند.

مسابقه طراحی اکستروژن آلومینیوم تلاش می‌کند تا نسل بعدی طراحان را به چالش بکشد و به آنها قدرت دهد تا به این فکر کنند که چگونه اکستروژن‌های آلومینیومی می‌توانند دنیای بهتر و پایدارتری را شکل دهند.

دانشجویان روشی منحصربه‌فرد برای نگاه کردن به جهان دارند، که آنها را واجد شرایط ارائه راه‌حل‌های خلاقانه برای چالش‌های طراحی می‌کند.

مسابقه 2024 برای شرکت‌های طراحان، معماران و مهندسان دانشجو و حرفه‌ای آزاد است.

طرح‌های منحصربه‌فرد و اصلی شما باید دارای حداقل یک جزء آلومینیومی اکسترود شده باشند. مواد طراحی و توضیحات محصول شما باید مزایای فراوان اکستروژن را برجسته کند.

طرح‌های برنده در معتبرترین رویداد فنی صنعت صنعت اکستروژن آلومینیوم – سیزدهمین سمینار و نمایشگاه بین‌المللی فناوری اکستروژن آلومینیوم – ET ’24 نمایش داده می‌شوند. این رویداد تقریباً تمام جنبه‌های فناوری اکستروژن آلومینیوم، از جمله فرآیند، آلیاژها، تجهیزات، طراحی قالب، کاربردها و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر یا درخواست، لطفاً از وب سایت رسمی بازدید کنید.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها