World Habitat با همکاری UN-Habitat به دنبال بهترین راه حل های مسکن در جهان از طریق مسابقه World Habitat Awards 2025 است.

واجد شرایط ورود پروژه‌هایی از سراسر جهان هستند که بر مسکن مقرون به صرفه و مناسب تمرکز دارند، که در حال انجام هستند یا در ده سال گذشته تکمیل شده‌اند و پروژه‌هایی که طراحی و/یا تحویل داده شده‌اند. با همکاری نزدیک با ساکنان/جامعه محلی.

دو برنده جوایز جهانی هبیتات 2025 یک جایزه طلا و 10000 پوند دریافت خواهند کرد. جوایز همچنین به پروژه های برنده جایزه طلا اهدا می شود و هزینه سفر و اقامت برای یک نماینده از هر پروژه برای شرکت در مراسم جوایز پرداخت می شود.

پروژه‌های مسکن و رویکردهایی به دنبال این هستند که:

  • روی مسکن مقرون به صرفه و مناسب تمرکز کنید؛
  • اقدامی را برای رسیدگی به وضعیت اضطراری آب و هوا انجام داده اند؛
  • در حال انجام هستند یا در ده سال گذشته تکمیل شده اند؛
  • در حال برداشتن گام هایی برای ترویج تنوع، برابری و شمول هستند. و
  • طراحی شده و/یا با همکاری نزدیک با ساکنان/جامعه محلی ارائه شده است

همه ورودی‌ها ارزیابی می‌شوند و پروژه‌های منتخب در فهرست نهایی قرار می‌گیرند توسط کمیته ارزیابی. سپس این پروژه‌های فهرست نهایی توسط یک گروه مشاور مستقل ارزیابی می‌شوند.

مسابقه World Habitat Awards از سال 1986 توسط World Habitat با مشارکت UN-Habitat برگزار می شود. به مدت 38 سال جوایز World Habitat جشن گرفته، قهرمان شده و به جوامع کمک کرده تا نوآوری ها، ایده ها و پیشرفت های جدیدی را توسعه دهند که زندگی مردم را بهبود می بخشد. افراد کم درآمد.

از سال 1986، بیش از 360 فینالیست از بیش از 90 کشور، با ورودی از هر نوع سازمانی که در زمینه مسکن کار می کنند، وجود داشته است.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها