برنامه کمک هزینه سال 2024 پروژه Aftermath برای کمک مالی سنتی پس از جنگ اکنون باز است.

برنامه برای عکاسان فعال در سراسر جهان که علاقه مند به خلق اثری هستند که به روشن کردن مسائل عواقب بعدی کمک می کند و درک عمومی و بحث بیشتر در مورد این مسائل را تشویق می کند، باز است.

به یک برنده کمک هزینه 25000 دلاری The Aftermath Project تعلق می گیرد. علاوه بر این، چهار نامزد نهایی نیز معرفی خواهند شد.

جزئیات موضوع در وب سایت رسمی منتشر شده است.

مأموریت پروژه Aftermath پشتیبانی از پروژه های عکاسی است که نیمی دیگر از داستان درگیری را بیان می کنند – داستان چه چیزی برای افراد لازم است تا زندگی دوباره را بیاموزند، زندگی ها و خانه های ویران شده را بازسازی کنند، جوامع مدنی را بازسازی کنند، در حالی که در تلاش برای ایجاد راه های جدید برای صلح هستند، به زخم های ماندگار جنگ رسیدگی کنند. پیشنهادات کمک مالی باید منعکس کننده درک این ماموریت باشد. پیشنهادها ممکن است مربوط به پیامدهای بسیاری از درگیری ها باشد، نه فقط جنگ های بین المللی. درگیری ممکن است در سطح جامعه باشد – برای مثال، خشونت بین گروه‌های قومی روستایی یا شورش شهری در یک کشور صنعتی. ممکن است یک جنگ منطقه ای، مانند شورش شورشیان، یا ممکن است یک جنگ تمام عیار بوده باشد. هیچ چارچوب زمانی خاصی وجود ندارد که “پس از آن” را تعریف کند، اگرچه به طور کلی پروژه پس از آن به دنبال حمایت از داستان هایی است که دیگر توسط رسانه های جریان اصلی پوشش داده نمی شوند یا توسط رسانه ها نادیده گرفته شده اند. به طور کلی، تعارض باید تمام شود تا یک موقعیت به عنوان یک “عواقب بعدی” تلقی شود. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که ممکن است درگیری برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، یا نتیجه یک وضعیت پس از آن باشد، که در محدوده پروژه The Aftermath در نظر گرفته شود.

این کمک هزینه برای عکاسان فعال در سراسر جهان که روی پروژه‌های پس از جنگ کار می‌کنند باز است. دانشجویان تمام وقت واجد شرایط درخواست نیستند.

پروژه پس از مرگ یک سازمان غیرانتفاعی است که متعهد به بیان نیمه دیگر داستان درگیری است – داستان آنچه برای افراد لازم است تا دوباره زندگی کنند، زندگی‌ها و خانه‌های ویران شده را بازسازی کنند، جوامع مدنی را احیا کنند. برای رسیدگی به زخم‌های باقی‌مانده جنگ و در عین حال تلاش برای ایجاد راه‌های جدید برای صلح. این پروژه نتیجه پروژه پنج ساله عکاس و نویسنده سارا تری به نام «عواقب: راه طولانی بوسنی به سوی صلح» است که درباره پیامدهای جنگ 1992–1995 در بوسنی و هرسگوین است.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها