در آغوش گرفتن تفاوت‌های ما از شما دعوت می‌کند در مسابقه نمایشگاهی 2025 شرکت کنید و در ایجاد جهانی که در آن تفاوت‌ها پذیرفته می‌شوند و فردیت تجلیل می‌شود.

هنرمندان، عکاسان، حرفه‌ای‌ها، آماتورها، دانش‌آموزان همگی دعوت می‌شوند تا تفسیر خود را از موضوع “غنی کردن زندگی از طریق تنوع” ارسال کنند.

مجموعاً 6000 دلار در قالب سه جایزه جداگانه – هر کدام 2000 دلار برای «بهترین بزرگسالان»، «بهترین در نمایش» ارائه خواهد شد. دانشجو» و «انتخاب مردم». جایزه “انتخاب مردم” توسط بازدیدکنندگان نمایشگاه تعیین می شود.

هنرمندان ابزار قدرتمندی برای برانگیختن تغییرات اجتماعی دارند. بدون بر زبان آوردن یک کلمه، آنها می توانند روشنگری کنند، آموزش دهند و تغییرات را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار دهند. پذیرش تفاوت‌های ما از شما دعوت می‌کند تا در ایجاد جامعه‌ای که در آن تنوع پذیرفته شده و فردیت تجلیل شود، شرکت کنید. با ارائه هنر اصلی خود به Embracing Our Differences و نمایشگاه بین‌المللی سالانه هنر داوری در فضای باز که شامل 50 تصویر در اندازه بیلبورد به ابعاد 16 فوت (5 متر) عرض و 12.5 فوت (4 متر) ارتفاع است، بخشی از این تغییر شوید.

نمایشگاه 2025 از اواسط ژانویه تا اواسط آوریل در چندین مکان در جنوب غربی فلوریدا به نمایش گذاشته خواهد شد.

از سال 2004، این نمایشگاه میزبان بیش از 4.3 میلیون بازدید کننده، علاوه بر 587395 دانش آموز از طریق برنامه های آموزشی Embracing Our Differences بوده است تا فرصتی منحصر به فرد برای تجربه اهمیت شمول، مهربانی و احترام در زندگی ما باشد.

از طریق ارسال آثار هنری بصری یا نوشتن خلاقانه خود در بیست و یکمین مسابقه سالانه Embracing Our Differences، بخشی از این تغییر هیجان انگیز شوید.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها