نیکون با جشن گرفتن 49 سال از تصاویر ثبت شده توسط میکروسکوپ نوری، از شرکت کنندگان در مسابقات جهان کوچک برای سال 2024 دعوت می کند.

دنیای کوچک نیکون به عنوان انجمن پیشرو برای نمایش زیبایی و پیچیدگی زندگی از طریق میکروسکوپ نوری در نظر گرفته می‌شود. مسابقه فوتومیکروگرافی برای هر کسی که به میکروسکوپ و عکاسی علاقه دارد آزاد است. مسابقه ویدیویی تحت عنوان دنیای کوچک در حرکت شامل هر فیلم یا عکس دیجیتالی تایم لپس گرفته شده از طریق میکروسکوپ می شود.

برندگان یکی از 20 جایزه را دریافت خواهند کرد که بر اساس رتبه در مسابقه مرتب شده اند. سه جایزه اول به ترتیب 3000 دلار، 2000 دلار و 1000 دلار (آمریکا) هستند.

مسابقه جهانی نیکون برای هر کسی که به عکاسی از طریق میکروسکوپ علاقه دارد، باز است. از ایالات متحده، کانادا، اروپا، استرالیا، آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا، آثاری که واقعاً بین المللی هستند، دریافت شده اند.

مسابقه بین‌المللی جهان کوچک نیکون برای اولین بار در سال 1975 به عنوان وسیله‌ای برای شناسایی و تحسین تلاش‌های کسانی که درگیر عکاسی از طریق میکروسکوپ نوری بودند آغاز شد. از آن زمان، Small World به ویترینی پیشرو برای عکاسان میکروگراف از گسترده ترین رشته های علمی تبدیل شده است.

در سال 2011، نیکون اعلام کرد که شروع به پذیرش فیلم های گرفته شده از طریق میکروسکوپ به عنوان یک دسته جدید در سی و هفتمین مسابقه سالانه فوتومیکرووگرافی جهان کوچک نیکون خواهد کرد. این دسته جدید، با عنوان دنیای کوچک در حرکت، هر فیلم یا عکاسی دیجیتالی تایم لپس گرفته شده از طریق میکروسکوپ را در بر می گیرد و یک رشته جدید و متمایز را به رقابت اضافه می کند.

لطفاً اطلاعات بیشتر را در وب سایت رسمی بیابید.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها