مسابقه آگاهی اقیانوس 2024 – داستان آب و هوای خود را بگویید – دانش آموزان را تشویق می کند تا شاهد آب و هوا باشند و داستان آب و هوایی منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارند.

از شما دعوت می‌شود تا تجربیات، بینش یا برداشت‌های شخصی خود را در مورد واقعیت در حال تغییر آب و هوا به طور خلاقانه بیان کنید. از این فرصت استفاده کنید تا در مورد بحران آب و هوا و چگونگی تأثیر آن بر خانواده و جامعه خود بیاموزید و پاسخ‌های فردی خود را به دنیای در حال تکامل ما بررسی کنید.

برندگان جوایز طلا، نقره و برنز و همچنین برندگان افتخاری در هر بخش مسابقه اعلام خواهند شد. چندین جایزه ویژه دیگر نیز اعلام خواهد شد.

جزئیات موضوع برای سال 2024 در وب سایت رسمی موجود است.

همه ما بسته به جایی که زندگی می کنیم، تغییرات آب و هوایی متفاوت را تجربه می کنیم. با افزایش دمای کره زمین، الگوهای آب و هوای ما تغییر می کند و باعث امواج گرما، خشکسالی، سیل، طوفان و غیره می شود. در حالی که کنیا پنجمین سال خشکسالی، پاکستان سیل بی سابقه. آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا و ایالات متحده به یک اتفاق معمول تابستان تبدیل شده اند، اما برای جزایر اقیانوس آرام، مانند کیریباتی، افزایش سطح دریا منابع زمین و آب شیرین آنها را تهدید می کند.

شاید شما در سال گذشته به دلیل زمستان گرم غیرمعمول هیچ روز برفی نداشتید، یا به دلیل شکوفه های مضر جلبکی نتوانستید به ساحل بروید. شاید حیوان مورد علاقه شما در معرض خطر از دست دادن زیستگاه خود باشد، یا یافتن غذاهای مورد علاقه شما در فروشگاه مواد غذایی سخت تر می شود. اینها همه علائم تغییر آب و هوا هستند.

درباره مسائل و راه حل های آب و هوایی فکر کنید و در نظر بگیرید که آنها چگونه بر شما یا جامعه شما تأثیر گذاشته اند. چیزی را بیابید که عمیقاً با تجربیات شما طنین انداز شود – شاید تأثیر آب و هوایی که شاهد آن بوده اید، ابتکاری که در آن شرکت کرده اید یا منبعی از قدرت و الهام در هنگام فکر کردن به بحران آب و هوا. داستان آب و هوای شخصی خود را از طریق هنر، نوشتن، اجرا، فیلم یا چند رسانه ای به اشتراک بگذارید. داستانی که می خواهید بگویید چیست؟

موارد ارسالی، چه گروهی و چه فردی، در موارد زیر پذیرفته می شود:

  • هنر تجسمی
  • شعر و گفتار
  • نوشتن خلاق
  • فیلم
  • هنرهای نمایشی: موسیقی و رقص
  • تعاملی و چندرسانه ای

شرکت برای دانش آموزان 11 تا 18 ساله در سراسر جهان آزاد است.

مسابقه آگاهی اقیانوس بستری برای جوانان است تا از طریق هنرسازی و ارتباطات خلاقانه در مورد مسائل زیست محیطی بیاموزند و مدافعان تغییرات مثبت شوند.

Bow Seat یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در ماساچوست است که برنده جایزه شده است و ماموریت آن جلب مشارکت جوانان در حفاظت از محیط زیست و حمایت از طریق هنر است.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها