Andreu World بیست و سومین مسابقه طراحی بین‌المللی خود را راه‌اندازی کرده است و ثبت نام را برای سال 2024 برای دانشجویان و متخصصان در سراسر جهان آغاز کرده است.

بر اساس داوری طراحان، معماران، و دیگر متخصصان مشهور صنعت، این مسابقه طراحی عالی برای دانشجویان یا هرکسی در صنعت طراحی است. امسال، ارسال‌ها بر روی طراحی‌های پایدار صندلی یا میز متمرکز خواهند بود تا از وعده‌های جدید طراحی حمایت و ترویج کنند.

بهترین طرح برای سال 2024 با 20000 یورو جایزه خواهد گرفت و هیئت داوران نیز 3 اشاره ویژه را اعلام خواهند کرد.

مسابقه بین‌المللی طراحی جهانی Andreu به ویترینی بین‌المللی برای حمایت و ترویج وعده‌های جدید طراحی تبدیل شده است. برای همه سنین، دانشجویان و متخصصان طراحی، معماری و خلق، به عنوان بهترین فرمول برای ارتقای ارزش‌های جدید و استعدادهای بین‌المللی برای ساخت و طراحی آینده باز است.

بیست و سومین مسابقه بین المللی طراحی جهانی Andreu به عنوان یک نسخه ویژه مشخص شده و طراحی دایره ای® چالش نامیده می شود. این فراخوانی برای اقدام برای کل صنعت با شعار ساخت دنیای بهتر است. این چالش به دنبال رفع نیاز فوری به چشم اندازی جدید در طراحی، تولید و توزیع است که در مقیاس جهانی پایدارتر باشد.

طرح ارسالی باید اصلی باشد.

مدل‌ها باید به صورت فیزیکی به مقر جهانی Andreu به همراه سایر مواد موجود در پروژه در مهلت تعیین‌شده ارسال شوند.

مراسم جوایز در دسامبر 2024 برگزار خواهد شد.

مسابقه بین المللی طراحی که توسط Andreu World برگزار می شود از سال 2001 هر ساله برگزار می شود که مطمئناً آن را به یکی از طولانی ترین ها در جهان تبدیل می کند و در تخصص خود، طراحی صندلی و میز منحصر به فرد است. ارقام جمع آوری شده در نسخه هایی که تا به امروز ساخته شده است، با ده ها هزار شرکت کننده از بیش از صد کشور، دیدنی است.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها