صندوق موقوفه Viviane Esders خوشحال است که فراخوان برنامه های کاربردی برای سومین نسخه Prix Viviane Esders را اعلام می کند.

جایزه ویوین اسدرز هر سال به کار یک عکاس حرفه‌ای اروپایی با بیش از 60 سال سن، مستقل و درگیر در یک فرآیند خلاق افتخار می‌کند.

این جایزه به برنده جایزه مالی استثنایی 60000 یورو توسط ویوین اسدرز اهدا می‌کند. 10000 یورو از این وقف باید توسط عکاس برای کمک به انتشار یک تک نگاری استفاده شود.

جایزه ویوین اسدرز هر سال به کار یک عکاس حرفه ای اروپایی با بیش از 60 سال سن، مستقل و درگیر در یک فرآیند خلاقانه احترام می گذارد.

به عکاسانی که کارشان در مدت چهل سال یا بیشتر شایسته برجسته شدن است، پاداش می‌دهد.

Viviane Esders Prix Viviane Esders را پس از بیش از چهل سال حضور در بازار هنر به عنوان گالری دار، کارشناس عکاسی و کلکسیونر ایجاد کرد.

Prix Viviane Esders در چارچوب برنامه های توسعه یافته توسط صندوق وقف ایجاد شده توسط Viviane Esders قرار می گیرد. در ادامه مسیر زندگی پرشور، مستقل و متعهد، هدف این صندوق وقف، ادامه کمک موسس آن به عکاسی، زنده کردن مجموعه ای از نزدیک به 600 قطعه است که بیشتر آنها حاصل برخوردهای منحصر به فرد است. ، و گسترش ابتکارات انتقال و اشتراک گذاری حول عشق به عکاسی که ویوین اسدرز ترویج می کند.

جایزه ویوین اسدرز امسال در رویداد پاریس Photo در نوامبر 2024 اهدا خواهد شد.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها