جایزه هنر برای تغییر 2024

شرکت خلاق جهانی، گروه M&C Saatchi و گالری نمادین Saatchi لندن، سومین مسابقه سالانه Art for Change Prize را راه اندازی کرده اند.

جایزه Art for Change رایگان برای هنرمندان نوظهور در سراسر جهان آزاد است. جایزه امسال از هنرمندان می‌خواهد که به صورت خلاقانه به موضوع “فردا: چشم‌اندازهای آینده بهتر” پاسخ دهند تا شانس برنده شدن حداکثر 10000 پوند و نمایشگاه در گالری Saatchi، لندن را داشته باشند.

کل مبلغ 20000 پوند بین شش برنده تقسیم می‌شود، پنج برنده برای دریافت 2000 پوند و یک برنده کلی برای دریافت 10،000 پوند تقسیم می‌شود. > هنرمندان برنده آثار خود را در گالری ساعتچی در لندن به نمایش خواهند گذاشت.

برای هنرمندان نوظهور در سراسر جهان در پنج سال اول فعالیت فعال باز است.

جایزه امسال از هنرمندان می‌خواهد که خلاقانه به موضوع «فردا: چشم‌اندازهای آینده بهتر» پاسخ دهند. جزئیات در مورد موضوع در وب سایت رسمی موجود است.

با ورود به سال 2024، جهان با یک حس خوش‌بینی رو به زوال، با مسائل فوری اجتماعی، سیاسی و اقتصادی روبرو می‌شود. ذهن برای مردم در سراسر جهان بنابراین، چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا چشم‌اندازی خوش‌بینانه‌تر از دنیای فردا بسازیم؟

جایزه امسال از هنرمندان نوظهور دعوت می‌کند تا به برخی از مبرم‌ترین مسائل جهان بپردازند و به‌عنوان یک چراغ امید در پیگیری فردای بهتر عمل کنند.

به عنوان بخشی از یک ماموریت مشترک در دسترسی به هنر، فرهنگ و خلاقیت برای همه، این جایزه جشنی از استعدادهای هنری در حال ظهور است. این گفتگو را در مورد هنرهای تجسمی به عنوان رسانه ای برای تغییرات مثبت جهانی و اجتماعی برجسته و تحریک می کند و هنرمندان نوظهور در سراسر جهان را در معرض دید قرار می دهد.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

پاسخ‌ها