۱۰ پوستر تبلیغاتی خلاق سال ۲۰۲۳

با اهمیت بیشتر از همیشه رسانه‌های اجتماعی، تبلیغاتی جذاب و الهام‌بخش یک ضرورت است زمانی که سعی می‌کنید حتی یک کوچکترین توجه را جلب کنید. در حالی که بسیاری از شرکت‌ها ممکن است ترجیح دهند آگهی‌های خود را آنلاین یا از طریق تلویزیون انجام دهند، برخی تبلیغات چاپی وجود دارند که هنگامی که اجرا و کلمات آنها کاملاً بهینه باشد، تأثیر زیادی دارند.

برای لیست ما از ۱۰ تبلیغ چاپی شگفت‌انگیز، تبلیغ‌هایی را جمع‌آوری کردیم که ما را خنداند، بسیار تأثیرگذار بودند، کمی جنجالی بودند، ضرب‌المثلی و اثرگذار بودند. اگر به دنبال نمونه‌های با کیفیت بالا برای ساختن برند خود هستید، به خواندن ادامه دهید.

۱. هوندا – اتوبوس، کامیون، اتومبیل
این کمپین حرفه‌ای با نام “اتوبوس، کامیون، اتومبیل” در برزیل منتشر شد. این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی Y&R برای برند هوندا ایجاد شده است. این کمپین مربوط به صنعت خودروسازی بوده و شامل ۳ اثر چاپی است.

۲. انکی اسلیپکر – کاندومینیوم، آپارتمان، تاون‌هاوم
این تبلیغات به اطلاع رساندن در مورد اینکه چقدر آزاردهنده است که کسی بخاطر خراشیدن خود به دیگران آزار بدهد و تشویق کردن افرادی که خراشیدن را در نظر دارند که به انکی اسلیپکر مراجعه کنند، اختصاص دارد. این تبلیغات حرفه‌ای با عنوان “کاندومینیوم، آپارتمان، تاون‌هاوم” در ماه مه ۲۰۱۹ در تایلند منتشر شد. این تبلیغات مربوط به صنعت بهداشتی است.

۳. BMW در مقابل DALLE-2
ب‌ام‌و تنها برند خودرو در اسرائیل (و یکی از تنها برندهای خودرو در دنیا) است که یک نماینده زن، بازیگر آیلت زورر، را به عنوان “چهره” برند انتخاب کرده است. بنابراین، وقتی ما دیدیم که دست و پا شلوغی و انگیزه در مورد DALLE-2، پیشرفته‌ترین نرم‌افزار هوش مصنوعی دنیا، وجود دارد، تصمیم به “آزمون این تکنولوژی” گرفتیم. این تبلیغات حرفه‌ای با عنوان “ب‌ام‌و در مقابل DALLE-2” در اکتبر ۲۰۲۲ در اسرائیل منتشر شد.

۴. لیپتون – طعم زندگی آرام
این تبلیغات چاپی برای چای سبز لیپتون ساخته شده است تا به مخاطبان بگوید که با نوشیدن یک فنجان چای می‌توانند زندگی آرامی را تجربه کنند. این تبلیغات حرفه‌ای با عنوان “طعم زندگی آرام” در اوت ۲۰۱۹ در مصر منتشر شد و توسط آژانس تبلیغاتی Evolve Studio برای برند لیپتون ایجاد شد.

۵. پالابرالاب – گسترش ذهنتان
پالابرالاب یک مرکز فرهنگی است که بیش از ۸ سال است در گوایاکیل ترویج کتاب‌خوانی می

‌کند. از طریق تبلیغات چاپی، ما می‌خواستیم نشان دهیم که کارگاه‌های خواندن آن توانایی گسترش دانش و ایده‌ها در ذهن هر خواننده‌ای را دارند.

۶. دندان‌پاک کولگیت
تبلیغات این دندان‌پاک که با طراحی کم حجم، توسط آژانس تبلیغاتی Y&R ساخته شده است، تمرکز بر روی دانه‌های میوه‌ها دارد و برای هر کسی که تا به حال دانه‌ای را بین دندانهایش گیر کرده است، تصویر واقعی را ایجاد می‌کند.

۷. “ما از سنگ ساخته شده‌ایم”
این تصویر و شعار دستنوشته‌شده به ایده‌آل مجله موسیقی مانند رولینگ استون بسیار خوانا و نگرش مجله، دوگانه و مهم‌ترین امر، محصول را به عنوان یک بخش از مجله عالی نشان می‌دهد.

۸. پونی مالتا – زمان بی‌پایان تندروی
“خیلی از مردم تندروی را به عنوان یک روند جدید می‌پندارند. اما متاسفانه، تندروی از مدت‌ها در کلاس‌های مدرسه، کلاس‌های درس و فضاهای ورزشی ورزشی اتفاق افتاده است. کمپین تبلیغاتی جدید ما با عنوان “زمان بی‌پایان تندروی” پیام مهمی برای هم والدین و نوجوانان دارد: تندروی نباید بی‌پایان باشد.

۹. رابین وود – هر پذیرش همراه با قیمتی است
در بسیاری از نقاط جهان، تخریب جنگل‌های طبیعی با سرعت بی‌رحمانه ادامه دارد. جنگل‌های گرمسیری در آمریکای جنوبی به ویژه به صورت غیرقانونی برای جا دادن مزارع گوساله و مزارع سویا پاک می‌شوند. سرویس‌پلان کمپین X تبلیغات جالبی را برای سازمان محیط‌زیست و حفاظت از طبیعت ROBIN WOOD توسعه داده است که اثرات ویران‌گرانه تخریب جنگل‌ها را به صورت موثر نشان می‌دهد.

۱۰. فولکس‌واگن – مادربورد
این تبلیغات چاپی، که در روزنامه‌ها و مجلات و همچنین در فضای باز منتشر می‌شود، به گروه جوان هدف می‌شود، زیرا این گروه امروزه در زمینه‌های کشاورزی در آرژانتین فعالیت می‌کنند. این جوانان که توسط ما “میلنیال‌های روستایی” نامیده می‌شوند، افرادی هستند که برای عملکرد کامل زمین از فناوری استفاده می‌کنند.

Related Articles

Responses

آرشیـــــــوی بی‌نظیر از
پوسترهای طراحان بین‌المللی