مسابقه طراحی دانشجویی IEEE CASS 2023-2024

به گزارش خبرگزاری سایت پالت رنگ:

انجمن مدارها و سیستم های IEEE (CASS) از شما دعوت می کند تا در هشتمین مسابقه طراحی دانشجویی CASS شرکت کنید.

مسابقه طراحی دانشجویی CASS یک رقابت جهانی است که در آن دانشجویان مقطع کارشناسی پروژه‌هایی را در زمینه مهندسی برق و حوزه‌های مرتبط پیشنهاد و اجرا خواهند کرد.

به تیمی که در رقابت نهایی برنده شود، جایزه 3000 دلار تعلق می گیرد.

به عنوان بخشی از مسابقه، دانشجویان مقطع کارشناسی پروژه هایی را در زمینه مهندسی برق و حوزه های مرتبط پیشنهاد و اجرا می کنند. تمرکز باید بر روی یافتن راه‌حلی برای یک مشکل واقعی مبتنی بر مدارها و سیستم‌ها باشد.

تیم ها باید از 3 تا 10 عضو تشکیل شوند که همه آنها باید دانش آموزان مقطع کارشناسی یا دبیرستان باشند (تا 31 دسامبر 2023). حداقل 3 عضو تیم باید عضو IEEE CASS باشند (برای سال‌های 2023 و 2024).

مسابقه در سه مرحله، اول در سطح فصل، دوم در سطح منطقه و فینال در سطح جهانی برگزار خواهد شد. فینال در طول سمپوزیوم بین المللی مدارها و سیستم های IEEE در سال 2024 (ISCAS 2024) در سنگاپور برگزار می شود.

CASS یک کمک هزینه سفر و ثبت نام ISCAS را برای حداکثر سه عضو تیم، که باید اعضای IEEE CAS باشند، ارائه می‌کند تا در مرحله نهایی مسابقه حضور داشته باشند.

انجمن مدارها و سیستم های IEEE سازمانی پیشرو است که پیشرفت تئوری، تجزیه و تحلیل، طراحی، ابزارها و پیاده سازی مدارها و سیستم ها را ترویج می کند.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر از وب سایت رسمی بازدید کنید.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

Responses

آرشیـــــــوی بی‌نظیر از
پوسترهای طراحان بین‌المللی