مسابقه جوایز World of WearableArt 2024

اکنون شرکت برای جوایز World of WearableArt 2024 – رقابت پیشرو هنر پوشیدنی در جهان باز است.
بیش از سی و پنج سال است که مسابقه World of WearableArt جوایز از طراحان سراسر جهان و با هر زمینه‌ای دعوت می‌کند تا غیرقابل تصور را خلق کنند، تا در حین ساخت آثار، انتظارات خلاقانه را به چالش بکشند. هنری که در نمایشگاه WOW Awards زنده خواهد شد. مسابقه یک پلت فرم منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن و نمایش خلاقیت شما با جهان است.
لباس‌های فینالیست در یک نمایش صحنه تماشایی که در ولینگتون، نیوزلند برگزار شد، به نمایش گذاشته می‌شود که حدود ۶۰۰۰۰ نفر را به خود جذب می‌کند.
در سال 2024، شش جهان یا موضوع بخش برای طراحان وجود دارد که باید هنگام ورود به مسابقه از آنها الهام بگیرند. این شامل سه بخش تکراری است. Aotearoa، Avant-garde و Open، و سه بخش جدید، Natural World، Geometric Abstraction< /strong> و Crazy Curiosities of the Creature Carnival، که منحصر به فرد در سال 2024 هستند.
مسابقه World of WearableArt جوایز برای همه افراد بالای 18 سال، از هر نقطه در سراسر جهان آزاد است.
این مسابقه علاوه بر مجموع جوایز بیش از 185000 دلار (NZD)، این فرصت را به شما ارائه می‌دهد که اقامت و دوره‌های کارآموزی انحصاری را با شرکت‌های خلاق جهانی تجربه کنید، تکنیک‌ها و فن‌آوری‌های جدید را تجربه کنید و بر اساس آن پیشرفت کنید. نمونه کارها حرفه ای از کار طراح.
وقتی وارد مسابقه می‌شوید، بخشی از یک جامعه طراحی بین‌المللی می‌شوید و این فرصت را دارید که آثار خود را در کنار طراحان و هنرمندان از سراسر جهان به نمایش بگذارید!
World of WearableArt مفتخر است که جامعه طراحی ما و آثار هنری پوشیدنی خیره‌کننده آن‌ها را از طریق کانال‌های اجتماعی ما، از طریق رسانه‌های ملی و بین‌المللی، و با سازمان‌دهی نمایشگاه‌ها و عکس‌های اختصاصی، معرفی و تبلیغ کند.
در مراسم جوایز World of WearableArt، هر سال 33 جایزه، از جمله جایزه عالی عالی WOW، به طراحان فینالیست اعطا می شود.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Responses

آرشیـــــــوی بی‌نظیر از
پوسترهای طراحان بین‌المللی