مسابقه بین المللی طراحی محصولات سخت افزاری چین 2023

هجدهمین مسابقه بین‌المللی طراحی محصولات سخت‌افزاری چین (2023) برای شرکت در سراسر جهان فراخوان داده است.
در سال 2023، 5 دسته طراحی وجود دارد، از جمله جام/گلدان سالم، محصول تفریحی در فضای باز، سوله فلزی/گلخانه، اسکوتر/خودرو، ترامپولین کودکان. همچنین جایزه ستاره طلایی برای محصول.
هجدهمین مسابقه بین المللی طراحی صنعتی سخت افزار چین در سال 2023، با موضوع “Ignite – Create”، شامل 1 جایزه ستاره طلایی در دسته محصول و 5 مسابقه فرعی در بخش خلاقیت است. با کل جایزه 3.500.000 ¥ (RMB).
آثار در دسته‌های مسابقه زیر پذیرفته می‌شوند:

جایزه ستاره طلایی در رده محصول – طرح هایی با ارزش تجاری و اجتماعی برجسته که می توانند به سرعت صنعتی شوند تا پروژه های نوآورانه برجسته و تیم های نوآوری را برای ادغام عمیق در صنعت تولید یونگ کانگ جذب کنند.
مسابقات فرعی خلاق

طراحی فنجان بهداشتی و قابلمه “فنجان فیجیان” – فنجان/گلدان، فنجان و قابلمه قهوه/چای، گلدان سلامتی، فنجان و قابلمه ورزشی؛ حول محور عناصری مانند فناوری، سلامت، هوش، مد و مد طراحی شده است. مواد تیتانیوم، فولاد ضد زنگ، شیشه، پلاستیک و سایر مواد غذایی سالم هستند. ساخت و تولید آسان، مطابق با مفهوم حفاظت از محیط زیست، و با ارزش تجاری یا هنری مورد نیاز است.
طراحی محصولات تفریحی فضای باز “QingMu Cup” – عمدتا شامل میز و صندلی های تاشو در فضای باز، تخت های تاشو، چرخ دستی های تاشو در فضای باز و سایر محصولات ساخته شده از آلومینیوم خالص، چوب جامد، آهن + است. چوب، لوله آهن، آلومینیوم حمل و نقل هوایی، فیبر کربن، فولاد ضد زنگ، پارچه آکسفورد، بوم و غیره. الزامات طراحی سبک و حمل آسان، ساده و سطح بالا، ساخت آسان و ارگونومیک است.
سوله فلزی چند منظوره “RongYa Cup” / طراحی گلخانه – سوله های فلزی، آلاچیق ها، قایق های اتومبیل، اتاق های باغبانی، اتاق های آفتابگیر، اتاق گل، اتاق ابزار، اتاق حیوانات خانگی و سایر مسکن های جداشونده سریع/ محصولات سقف لازم است سناریوهای استفاده غنی تر و متنوع تر و عملکردهای مربوطه را گسترش دهید.
طراحی وسایل نقلیه ورزشی و تفریحی «جام جینلین» – دوچرخه‌های برقی مسابقه‌ای تفریحی و دوچرخه‌های کمکی اوقات فراغت جاده‌ای؛ این محصولات را می توان بر روی دو یا چهار چرخ، در جاده های بسته یا خارج از جاده استفاده کرد تا عملکرد ورزش و تفریح ​​و اوقات فراغت را برآورده کند. طراحی جدید و ارگونومیک مورد نیاز است.
طراحی ترامپولین کودکان “جام تیانکسین” – ترامپولین برای کودکان، برای سناریوهای استفاده داخلی و خارجی. داشتن ظاهری جدید، اتخاذ یک طرح رنگی و نیازهای زیبایی شناختی مطابق با ترجیحات کودکان، رعایت ارگونومی و اطمینان از لذت و ایمنی حرکت الزامی است.

مسابقه بین‌المللی طراحی محصول سخت‌افزار چین از زمان تأسیس آن در سال 2006 به مدت 17 سال برگزار می‌شود. به عنوان یک مسابقه طراحی بین‌المللی، مشارکت طراحان از ده‌ها کالج و دانشگاه، شرکت‌های طراحی و همچنین طراحان مستقل از بیش از 20 را به خود جلب می‌کند. کشورها و مناطق در سراسر جهان.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Responses

آرشیـــــــوی بی‌نظیر از
پوسترهای طراحان بین‌المللی