عکاس استاندارد آب و هوای سال 2024

اکنون در نهمین سال خود، استاندارد Chartered Weather Photographer of the Year چشمگیرترین عکس های آب و هوا و آب و هوای جهان را به نمایش می گذارد و یک پلت فرم بین المللی برای افزایش آگاهی در مورد مسائل زیست محیطی که سیاره ما را در معرض خطر قرار می دهد فراهم می کند.

این مسابقه سالانه برای عکاسان در هر سن و توانایی، از جمله افراد حرفه‌ای و آماتور آزاد است و شرکت در آن رایگان است.

علاوه بر جایزه اصلی 5000 پوند، جوایز اضافی 2500 پوند برای دسته گوشی های هوشمند و 750 پوند برای دسته زیر 18 سال.

جایزه جدید استاندارد Chartered Climate که امسال معرفی شد، 1000 پوند برای عکسی که به بهترین شکل داستانی متقاعد کننده در مورد تأثیر تغییرات آب و هوایی را بیان می کند، ارائه می دهد.

تغییرات اقلیمی یکی از بزرگترین چالش های پیش روی جهان امروز است و تاثیر آن بر محیط زیست و سلامت انسان به طور قابل توجهی بر رشد اقتصادی پایدار و آینده جامعه تاثیر می گذارد. این مسابقه که توسط انجمن سلطنتی هواشناسی برگزار می شود، تفسیری مداوم در مورد شکنندگی و زیبایی سیاره ارائه می دهد.

تنوع جایزه افراد را در هر سن و توانایی تشویق می کند تا در مسابقه شرکت کنند و از آب و هوای طبیعی و شدید عکاسی کنند و آب و هوای متنوع جهانی ما را برجسته کند.

ورودی‌های فهرست کوتاه از دسته‌های اصلی و گوشی‌های هوشمند در اواسط سپتامبر اعلام می‌شوند. سپس عموم مردم این شانس را خواهند داشت که به مورد دلخواه خود رای دهند و همه برندگان در 30 اکتبر 2024 معرفی خواهند شد.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مراجعه کنید.

هزینه ورودی وجود ندارد!

ورود رایگان است.

Responses

آرشیـــــــوی بی‌نظیر از
پوسترهای طراحان بین‌المللی